Dinelen Adam

Birilerinin aklına uydum. Faiz lobisi dediler. Yüzlerce milyar dolar götürüyor dediler. Onlar yapıyor. Onlar götürüyor dediler. Ülen bunca yıllık hayatımda böyle rakamlarla ilgili böyle götürüş görmedim. Onlar kim diye baktım…

duran adam erdem gunduz

duran adam erdem gunduz

Gaz yiyolardı. Su sıkıyorlardı önünde duruyolardı. Baktım kaç kişiler. Yüzde ellinin altı dediler. İyi dedim az kişi bölüşürük daha iyi olur. Bu kadar para bize de bir şey düşer. Gazı yedik. Suyu yedik.  Arada bonus job da var… Pazarlık ne kadardan ama üç beş deyin. İzleri sayarız onu da yedik. Gelsin paralar gelmedi. Yahu etrafa bakıyorum paralar dağıtılırken bana bir işaret yok, para mara dağıtan yok. Her gün bir başka yerde direniyorum. Hayır bir şey değil duyan geliyor, ortak çoğalıyor… Hayır ek iş diye yönetenlerin mitingine gitseydik onlar paralar peşin peşin almışlar… Orada para peşinde durduk yerde durulmuyor, birilerinin poposuna kıl olmaya kadar gidiyo işler. Ama bu faiz lobisi onlardan büyük. Paralar daha çok. Söyledikleri paralardan bir avuç verseler köşeyik.

penguen duran adam kapak

penguen duran adam kapak

Sonra bir baktım parasını alamamış birileri dinelmiş duruyor ortalık yerde. Akıllanmışım öyle orta yerde durunca daha çok gaz daha çok su (içinde kimyasal olmayan, yani kendisini kimyasal olarak nitelemeyen bazı marjinal kimyasalların olduğu – İçinde zararlı bir şey yoksa niye suya katarsın, sen ne kullanıyon acıhda bana ver ).

Onun için bizim köşede dineliyom şimdilik. Paraları getirin ben bekliyom.

Biber gazını satanın kim olduğunu, suyu getirenin getirenin kim olduğunu biliyomda.

Şu paraları bize kim getirecek onu bilmiyom. Getirinde gidek.

Haa bu arada paraları götüreninde kim olduğunu anladım. Onun işini sandıklayıp göreceğim o ayrı.

Ben köşede dineliyom haa.

1 Yorum
  1. Sen ve senin gibi olan büyük bir çoğunluk bizde beklemedeyiz, sıramızı bekliyoruz….

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir